Eskolaurreko haurren aire zabaleko hezkuntzak estres emozionala eta errendimendu akademikoa hobetzen ditu, besteak beste, Erasmus+ SEL for Schools proiektuaren emaitzazko azterlan baten arabera. Azterketa hori SEO/BirdLife enpresarekin lankidetzan egin zen, 2021etik 2022ra bitartean, eskola-jarduerak ikasgelatik kanpo garatzeak duen eragina ebaluatzeko.
Hala, eta ildo horretatik jarraituz, ondorio horietara iristeko, 4 eta 6 urte bitarteko eskola-adinean dauden 257 ikaslek osatutako ikasketa-talde bat aztertu zen; horietatik 60 Eslovakiakoak ziren, 57 Espainiakoak (Montserrat Solà de Mataró eskolakoak, Bartzelona), 80 Maltakoak eta 60 Britainia Handikoak.
Azterlaneko herrialde guztietan hiru taldetan banatu ziren. Lehenak 12 astez iraun zuen eskola-lana, batez ere eskolatik kanpo. Bigarren taldeak 12 asteko programa bera garatu zuen, baina ikasgelen barruan, hirugarrenak ez zuen programa berezirik garatu, beti bezala lan egiten zuten. Gainera, haur-hezkuntzako 30 irakaslerekin eta ikasleen 299 gurasorekin lan egin zen. Guztira 586 ikerketa egin ziren.
Programak ondorio garrantzitsuak lortu zituen aztertutako emaitza-kategoria guztietan: SEL trebetasun hobetuak; norberarekiko eta besteekiko jarrerak; gizarte-portaera positiboak; portaera-arazo txikiak; estres emozionala; eta errendimendu akademikoaren hobekuntza.
Horrela, haur hezkuntzako programa horri esker, eta egunero gutxienez lau orduz aire zabalean integratuz eta alderdi naturalak landuz, nabarmen hobetu ziren irakatsitako trebetasunak, bultzatzaileen arabera.