Herritarren % 61ek ziurtatu du albisteak eta gaurkotasuna kontsumitzen dituela telebistan ( % 61), fikziozko edukia streaming plataformetan ( % 66), multimedia-edukia, argazkiak, bideoak eta memeak sare sozialetan ( % 49) eta musika-edukia YouTube plataformetan ( % 49), Appiniok egindako ikerketa baten arabera.

Gaur ospatzen den Telebistaren Munduko Egunaren harira ezagutzera eman den ikerketak agerian uzten du albisteak eta gaurkotasuna direla espainiarrek gehien hitz egiten dituzten gaiak senideekin edo lagunekin bilduta daudenean ( % 68), eta, ondoren, bizimoduari eta entretenimenduari buruzko gaiak ( % 41) eta kirol-gaiak ( % 40).

Halaber, txostenak dio telebista dela espainiarrak gehien eragiten dituen bidea. Gainera, % 63ren ustez, maila politiko-sozialean eragin handiena duena da. Eduki barietatea ( % 48), informazioa ( % 46) eta eduki entretenigarria ( % 46) dira inkestatuek komunikabide horri lotzen dizkioten ezaugarriak.

Bestalde, sinesgarritasuna da espainiarren ustez komunikabide batek izan behar duen alderdirik garrantzitsuena ( % 74), eta inkestatuen % 60k baino gehiagok egunkariei eta telebistari informazioa ematea lotzen du; % 32k, berriz, sare sozialekin lotzen du.

Astelehen honetan ezagutzera eman den ikerketaren arabera, 35 urtetik beherako espainiarrek konfiantza handiagoa dute egunkarietan ( % 44), irratian ( % 40) eta streaming plataformetan ( % 39).

Okerreko informazioari dagokionez, txostenaren arabera, inkestatuen % 68k dio sare sozialak direla albiste faltsu gehien jasotzen dituzten kanalak, eta, ondoren, foroak eta blogak ( % 36) eta YouTubeko bideo laburrak ( % 32).