Síguenos en redes sociales:

Saltokien % 30ek eCommerce plataforma dute 'on line' saltzeko, ikerketa baten arabera

UniversalPayren arabera, denden % 56k baino gehiagok merkataritza elektronikoaren salmentak igo dituzte

Saltokien % 30ek eCommerce plataforma dute 'on line' saltzeko, ikerketa baten arabera

Denden % 30ek eCommerce plataforma bat dute dagoeneko on line saltzeko. Horietatik, ia % 11k pandemiaren garaian kontratatu zuen. Hori da UniversalPayk, Ordainbideen etorkizuna txostenean, egin duen ondorioetako bat.

Hala, ikerketak jasotzen duenez, erosketa-ohitura berriekin, denda tradizional askok “digitalizazio-prozesua bizkortu behar izan dute”, online erosketei bide emanez. Izan ere, azterlanean zehazten dutenez, merkataritza-sarearen % 56,6k ziurtatzen du bere merkataritza elektronikoaren salmentak handitu dituela, eta denda fisiko eta birtuala duten negozioen % 41ek dio eCommerceren fakturazioak bere establezimendu fisikoarena gainditu duela. Ildo horretatik, merkataritza elektronikoa ezartzeaz gain, salmenta birtualeko plataforma askok “bezeroaren erosketa-esperientzia hobetzeko ordainketa-metodoak garatu eta optimizatzeko beharra ikusi dute”. Hau da, azaldu dutenez, horren adierazgarri da ordainpeko ibiltokien kontratazioak % 30 egin duela gora Espainiako eCommerce direlakoen artean, azken urteotan izan duen igoeraren “hirukoitza”.

Arístides Santana zuzendari komertzialak dio, gainera, lan mota hori eta saltokietan ordaintzeko metodoak garatzea aurrerapauso bat dela establezimenduentzat, bere irizpidearen arabera “kudeaketa-denborak murrizten dituelako”. Gainera, “hainbat ordainketa-eragiketa integratzeko aukera ematen du”. Horrela, Santanak dio 2020ak joera berri bat ezarri duela, “pandemian zehar saltzeak merkataritza askoren irteera-plataforma izan baita, eta horrek bizkortu egin du industria horrek urteak zeramatzan aldaketa-prozesua”. Ildo horretatik, txosten honek ordainketa-sistemak aplikazio eta sare sozialetan nola txertatzen diren erakusten du, QR kodeak zabaldu direla eta ordainketa-estekak bezalako sistemak ugaritu egin direla. Horiei esker, web orririk ere ez zuten establezimendu askok sare sozialen bidez saltzea lortu dute edota,WhatsApp-en bitartez, azpimarratu dutenez. “Testuinguru horretan, ordainketa-metodo berriak garatzea eta horiek onartzea da gaur egun saltokiek salmenten multikanaltasuna bermatzeko duten erronketako bat, hori funtsezkoa baita negozioa hazteko”, ziurtatu dute. Izan ere, 10 saltokitik ia 4k handitu egin dute ordaintzeko metodo berriak ezartzeko aurrekontua, eta negozioen % 62k uste dute “ordaintzeko aukera gehiago eskaintzeak bezeroak gehiago leialtzea dakar”.

Ildo horretatik, 10 negozioetatik 8k baino gehiagok onartzen dituzte kontakturik gabeko transakzioak; metodo hori ia % 60 hazi da azken urtean. Era berean, 10 saltokitatik 7k adierazi dute osasun-krisia hasi zenetik gora egin dutela txartelarekin egindako ordainketek; izan ere, ehuneko horrek dio seguruagoa dela txartelarekin ordaintzeari lehentasuna ematea, establezimendu batean eskudiruarekin ordaintzeari baino.

Oro har, txostenaren arabera, txartelarekin egindako transakzioen %30ean jaso dira ordainketak saltokietan, eskudiruaren antzeko portzentajean, 29,5 inguruan. Jasotzen dituzten ordainketen % 14,5 gailu mugikorren bidezko on line transakzioetatik datoz, eta % 11 webguneen bidezko online ordainketetatik. Gainerakoak telefonogune bidezko txeke eta ordainketen bidez iristen zaizkie, aipatutako txostenean adierazi dutenez.

Txostena. Denden % 30ek eCommerce plataforma bat dute dagoeneko on line saltzeko. Horietatik, ia % 11k pandemiaren garaian kontratatu zuen. Hori da UniversalPayk, Ordainbideen etorkizuna txostenean, egin duen ondorioetako bat.

Ordaintzeko. Txartelarekin egindako transakzioen % 30ean jaso dira ordainketak saltokietan, eskudiruaren antzeko portzentajean, % 29,5ean.