- Amvisak informazio-gutunak bidali dizkie landa-eremuko abonatuei. Gutun horietan aholku praktikoak ematen dizkie ur-instalazioan egon daitezkeen arazoak detektatzeko eta zuzentzeko eta, ahal den neurrian, neurriz kanpoko kontsumoak murrizteko.
Udal ur enpresa informazio kanpaina egiten ari da egunero 400 litro ur baino gehiago kontsumitzen duten etxeetan. Kanpaina hori egiten dute, izan ere, udako hilabeteetan "gastua handitu egiten delako", azaldu zuten atzo. "Eguraldi onarekin, baratzeak eta berdeguneak ureztatzeak, igerilekuak jartzeak eta aisialdiko jardueretan mahuka gehiegi erabiltzeak kontsumoa areagotzen dute, eta horrek mehatxatu egiten du uraren kontsumo arduratsuan", azaldu dute Amvisatik. Ildo beretik, ohartarazi dutenez, ur gehiegi kontsumitzeak bi etxebizitza motari eragin diezaieke. Alde batetik, ura xahutzeak landa-eremuetako edo -guneetako etxebizitzei atxiki diezaieke. Familia bakarrekoak ere kaltetu daitezke, askotan herrietan kokatzen direnak. "Iaz antzeko informazio-kanpaina bat egin genuen, baina orduan hiriko familia bakarreko etxeei zuzendua; aurten, berriz, nekazaritza-eremuko herrietarantz jo dugu. Ingurumen-arrazoiak alde batera, bestelako argudiorik era badugu kontsumoa arrazoizkoa eta neurrizkoa izan dadin, hartara herri horietan zerbitzuaren kalitatea kolokan jarri ko ez delarik", adierazi zuen Amvisako lehendakari Marian Gutierrezek.
Bestalde, prentsa-ohar baten bidez, uraren udal enpresak azaldu du etxebizitza bakoitzeko 350 litro ur gastatzen direla, hau da, hirigunean kontsumitzen den uraren % 50 baino gehiago. Beraien hitzetan, "2019Ko datuen arabera, Amvisak hornitutako nekazaritza-guneko herrietako batez besteko eguneko kontsumoa 357 litrokoa izan zen, hirigunekoaren bikoitza eta gehiago. Alabaina, soilik udako datuak kontuan hartuz gero, hazkuntza %150ekoa da".
Kanpaina honen helburua da, beste urte batez, uraren kontsumo arduratsuari buruz kontzientziatzea eta, horrela, ura ez xahutzea, batez ere udan, uraren kontsumoa handitu egiten baita, uraren udal-enpresak azaldu zuenez.