Badirudi gaur egungo gazteei ez zaizkiela komunikabide tradizionalak interesatzen, eta gehienek beste iturri batzuetara jotzen dute informazioa jasotzeko, adibidez sare sozialetara. Estatuko 92 gaztek egindako esperimentu batetik ateratako ondorioa da. Esperimentu horretan astebete mugikorrik gabe egon behar izan zuten. Batzuek ziurtatu zuten gutxi informatuta sentitu zirela, beste batzuek familian denbora gehiago egoteko aprobetxatu zuten, eta baten batek aitortu zuen bere lehen liburua sei urtean irakurri zuela... Esperimentuak ekarri zituen pasadizoetaz gain (astebetez ehun bat gazte sakelakorik gabe uzteak liburu bat idazteko balioko luke), gazteek informazioa jasotzeko iturri ilunetara jotzen duten egiaztatzeko asmoz jarri zen martxan ikerketa. Datuak agerian daude: Tik Tok-aren informatzeko erabilera 2020an %3 izatetik 2022an %5 izatera igaro da. Baina arriskutsuena da 2022ko irailean plataforma horretako bideoen %19k informazio faltsuak edo engainagarriak zituela. Ez dago dudarik hedabide tradizionalek aurrean duten erronka garrantzitsuenetako bat belaunaldi berriak erakartzea dela. Baina, aldi berean, gizarteak gazteei informazioa modu kritikoan kontsumitzeko beharrezko tresnak emateko eginkizuna du. Bestela galduta gaude.