Espainiarren % 51 hilero sartzen da osasunarekin lotutako webgune eta apps-etan, hau da, plataforma horiek 20 milioi bisita baino gehiago izaten dituzte hilean, GfK DAMek egindako 2024ko otsaileko ikerketa baten arabera.

Erabiltzailearen profilari dagokionez, plataforma horietan emakumeen presentzia handiagoa nabarmentzen da: gizonak baino kidetasun handiagoa dute, eta biztanleriaren batez bestekoa baino ehuneko 9 handiagoa. Gainera, horietako bakoitzak ia 12 minutu ematen ditu hilean; gizonak, berriz, ez dira 10 minutura iristen.

Adinaren arabera, aldaketa nabarmenak

Bestalde, datuek erakusten dutenez, adinean aurrera egin ahala, gero eta interes handiagoa dago horrelako edukietan. Zehazki, interes handiena duen segmentua 55 eta 64 urte bitarteko pertsonena da, eta 65 urtetik gorakoek inbertitzen dute denbora gehien, zehazki, 14 minutu hilean erabiltzaile bakoitzeko.

Batez ere gailu mugikorretatik sartzen da (ehuneko 44 eta ehuneko 12 ordenagailutik). Hala ere, ordenagailua erabiltzen denean, kontsumo horri denbora bikoitza eskaintzen zaio (ia 16 minutu hilean erabiltzaile bakoitzeko PCtik, eta 8 minutu pasatxo mugikorretatik).

Era berean, lan-okupazioari dagokionez, plataforma horien kontsumoan denbora gehien ematen duten lanbideak osasuna eta edertasuna, administrazioa eta giza baliabideak, sektore publikoa eta hezkuntza dira.

Azkenik, banaketa geografikoari dagokionez, biztanleek osasun-zentroetan denbora gehien igarotzen duten erkidegoak Galizian, Errioxan, Gaztela eta Leonen eta Madrilen bizi direnak dira.