Haurren % 69k gainditzen du adituek gomendatutako pantailekiko gehieneko esposizio-denbora, eta ehuneko hori % 84ra igotzen da 1-3 urte bitarteko adingabeen kasuan, eta % 88ra 4-6 urte bitartekoen kasuan, Crecer Jugando Fundazioak Haur eta Aisialdirako Produktuaren Institutu Teknologikoarekin batera Haurren Eguna Espainian ospatzearen esparruan egindako Haurtzaroko jolasik eza azterlanaren ondorioen arabera.

Azterlanaren arabera, pantailen kontsumoa da haurrek eskolatik kanpo egiten duten lehen jarduera (% 24), jolasaren atzetik (% 34) eta kirola egin (% 18), etxeko lanak egin (% 10) eta irakurketaren aurretik (% 7).

Horrela, txostenak (2023ko martxoa eta apirila bitartean egin zen, 668 familiari) egiaztatzen du adinaren faktoreak "baza garrantzitsua" jokatzen duela, jokoaren kaltetan eta pantaila, eskolaz kanpoko pantaila eta eginbeharren erakusketa handiagoaren alde. Ildo horretan, agerian uzten du haurrek jostailuekin jolasten duten denbora (batez beste, 1 ordu eta 15 minutu egunean) nabarmen murrizten dela adinean aurrera egin ahala: 1 ordu eta 50 minutu 1 urtetik 3ra, eta 40 minutu 10 urtetik 12ra.

Era berean, parte hartzen duten familiak bat datoz adituekin jokoaren onura nagusiak sormena (% 96), dibertsioa/entretenimendua (% 94), osasun mentala (% 93), autonomia eta garapen psiko-motorra (% 92) direla esatean. Hala ere, nahiz eta bertuteak aitortu eta familien % 56k seme-alabekin jolasteko edozein aukera baliatzen dutela, lana uztartzeko zailtasuna eta ordutegi-malgutasun eskasa adierazi, inkestatuen % 46k esan du egun batzuetan ez dutela seme-alabekin jolasteko denborarik.