Maila altuko eta ertain-altuko emaileek %11 egin dute gora 2017tik 2021era bitartean, nahiz eta GKEei egindako dohaintza guztien %0,05 izan eta haien ekarpenak jasotzen dituzten diru-sarreren %1,8 izan, Espainiako Fundraising Elkarteak (AEFr) egindako 'Espainiako filantropia pribatuaren barometroa'-tik ondoriozta daitekeenez.

Dokumentua (Espainian irabazi asmorik gabeko erakundeei egiten zaizkien dohaintza handien azterketa egiten duena) Alcalako Unibertsitateko Analisi Ekonomiko eta Sozialeko Unibertsitate Institutuarekin (IAES) eta Diagram Consultores koordinazioarekin lankidetzan egin da, eta AEFr-rekin lotutako 16 GKE handik parte hartu dute. Erakunde horiek, lehen aldiz, datuak partekatu dituzte.

Emaitzetatik ondorioztatzen da zenbateko ertain eta handiko dohaintzek garrantzia pixka bat handitu dutela gizarte-proiektuen finantzaketa estrategikoan, bai Espainian, bai maila globalean.

Espainian, maila altuko emailetzat edo emaile handitzat hartzen da urtean 5.000 eurotik gorako ekarpena egiten duena. Maila ertain-altukoak dira urtean 3.000 eta 5.000 euro bitarteko ekarpena egiten dutenak, batez besteko maila 500 eta 3.000 euro arteko urteko ekarpenei dagokie, eta beheko maila 500 eurotik beherakoa da.

Irizpide horretatik abiatuta, AEFr-en barometroak erakusten du Espainiako emaileen %97,8 maila baxukoak direla, %2,14 maila ertaineko emaileak, %0,02 maila ertain-altukoak eta %0,03 emaile handiak. Maila ertain-altuko emaileek eta emaile handiek, %0,05 horrekin, GKEen diru-sarrera guztien %1,8 hartzen dute.