- Hiria normaltasunera itzultzen ari da, pixkanaka bada ere. Gaur egun, hiriak beste urrats bat ematen du normaltasun berri horretan, kontsumoko arbitraje-prozeduren audientziei berriro helduz.

Horrela iragarri zuten atzo Gasteizko Udaletik. Hala, gaurtik hasita, kontsumoko arbitraje-prozeduretako entzunaldiak egiteari ekingo zaio berriro Gasteizko Udalean, Kontsumitzaileen Informaziorako Udal Bulegoak eskaintzen dituen zerbitzuetako bat baita. "Kontsumoko arbitraje-prozedura gatazkak konpontzeko sistema bat da, herritarrei doan eskaintzen zaiena. Auzibideaz bestelako bidea da, kontsumitzaile eta erabiltzaileek enpresekin izan ditzaketen ezadostasunak konpontzeko helburua duena; haren erabakiak lotesleak eta betearazleak dira", azaldu zuten atzo Udaletik. Gainera, Kontsumoko arbitrajea da kontsumitzaile eta erabiltzaileen eta enpresa, merkatari edo zerbitzu-emaileen artean sor daitezkeen gatazkak konpontzeko biderik errazena.

Horretarako, bi alderdiei entzunaldi batera deitzen zaie, arbitro bakar baten edo arbitraje talde baten aurrean -erreklamazioaren zenbatekoaren arabera- beren interesak aldezterik eta alegazioak aurkezterik izan dezaten. "Zuzenbideko lizentziadun batek, kontsumitzaile eta erabiltzaileen elkarteen ordezkari batek eta enpresa-elkarteen ordezkari batek osatzen dute talde hori", jakinarazi zuten.

Bestalde, Gasteizko Udalak ere azaldu nahi izan zuen lan guztia modu seguruan egingo dela herritarrentzat eta langileentzat. Horregatik, beharrezko segurtasun- eta higiene-neurri guztiak hartuko dira segurtasun hori ahal den neurrian bermatzeko. "Entzunaldiak behar diren prebentzio neurri guztiak hartuta egingo dira, bai edukierari bai higiene eta babesari dagokienez", helarazi zuten Gasteizko Udaleko kideek.

Amaitzeko, 2019an 84 arbitraje-prozedura egin ziren Gasteizen eta erreklamazioen "ehuneko handi bat telekomunikazioen sektorearekin lotuta zegoen", Udaletik nabarmendu zutenez.