Mercadonako zuzendaritza batzordeak erabaki du oporraldia astebete luzatzea konpainiaren 110.000 langileentzat, eta horrela, urtean 30 egun izatetik 37 egun izatera igaroko da 2026an. Gainera, langileok hilabeteko aparteko ordainsaria ere jasoko dute bigarren urtez jarraian.
Mercadonako iturriek jakinarazi dutenez, oporraldia luzatzeko neurria 2026an sartuko da indarrean Espainian eta Portugalen eta ondorengo urteetan ere indarrean mantenduko da.
Konpainiaren arabera, neurriak "hobekuntza handia" dakar langileen urteko lanaldian, "helburua Mercadona osatzen duten kide guztiak %100ean konprometituta eta gogobeteta egotea baita".
Urtean 100 milioi euroko kostua izango duen ekimenaren bidez, konpainiaren giza baliabideen eredu propioak eboluzionatzen jarraitzen du, "eredu horren oinarria bere taldeen beharrak entzutea eta horiei erantzutea izanik".
"Harreman honek proposamenak aztertzea ahalbidetzen du eta, balioa gehitzen badute, oporraldiaren luzapen honek bezala, ezartzea, lanpostuen kalitatea eta efizientzia orokorra indartzen jarraitzeko", azaldu dute.
Ildo beretik, Mercadonako zuzendaritza batzordeak bigarren urtez jarraian erabaki du 280 milioi euroko aparteko ordainsari bat banatuko duela martxoan, hileko soldata baten parekoa. Ordainsari hori ordainsari aldakorrari gehituko zaio, eta ordainsari aldakorra hilabeteko edo bi hilabeteko soldataren parekoa izango da, langile bakoitzaren antzinatasunaren arabera.
Erabaki horrekin, Mercadonak "bere talde apartaren banakako eta taldeko ahalegina aitortzen du, urtez urte produktibitatean, efizientzian eta kudeaketan emaitza bikainak lortzeko funtsezko oinarria baita, eta ezarritako xedeak eta helburuak betetzeko giltzarri", 2025ean langile guztien soldatak %8,5 igo ondoren.
380 milioi euroko inbertsio ahalegina eskatuko duten neurriarekin, "Mercadonak beste behin ere erakusten du langileen gogobetetasuna bermatzeko duen izaera aitzindaria".