Nekatur Euskadiko Landa Ostatuen Elkarteko kide diren landa ostatuek %68ko batez besteko okupazio maila izan dute abenduko zubian, hilaren 5etik 8ra, hain zuzen ere. Abenduaren 6an izan da daturik onena, batez besteko okupazioa %75,50ekoa izan baita, Nekaturrek emandako datuen arabera.
Lurraldeka, Araban, okupazioa %75,15ekoa izan da Nekaturreko kide diren landa ostatuetan, eta eskualdeen arabera, Gasteiz (%92) eta Arabako Bailarak (%88) nabarmendu dira.
Bizkaiari dagokionez, %68,38ko okupazioa izan du, eta eskualdeen artean Lea-Artiba %100a eta Durangaldeko %86a nabarmendu dira. Gipuzkoak, bestalde, %64,84ko batez besteko okupazioa izan du, Oarsoaldean %98koa eta Debagoienan %75ekoa izanik.
2025eko urtarriletik azarora bitarteko tasa metatuak %43,11ko batez besteko okupazioa duela iragarri du Nekaturrek, hau da, 2024ko aldi berean baino %3 puntu gehiago
Egunen araberako okupazioari dagokionez, abenduaren 6an izan da daturik onena, %75,50 inguruko okupazioarekin, eta lurraldeen arabera, nabarmentzekoa da Araban egun horretan okupazioa %82koa izan dela.
BESTE DATU BATZUK
Orobat, Gabonetarako erreserba errealen berri ere eman du Nekaturrek, eta nabarmendu du landa turismoan egun horietan izandako goranzko joera berresten dutela. Hala, Gabon gauerako erreserbatuta daude plazen %75,97 Euskadin, eta Urtezahar gauerako %78,94.
Azkenik, 2025eko urtarriletik azarora bitarteko tasa metatuak %43,11ko batez besteko okupazioa duela iragarri du Nekaturrek, hau da, 2024ko aldi berean baino %3 puntu gehiago.
BESTE GAI BATZUK
Bestalde, Eusko Jaurlaritzako Mugikortasun Jasangarriaren Sailaren esku dagoen Euskal Trenbide Sarea (ETS) erakunde publikoak 'Memoriaren Bideak. ETS, 20 urte Euskadi saretzen' izenburuko argazki erakusketa antolatu du bere 20. urteurrena dela eta. Erakusketa osatzen duten 143 irudiak zazpi geltokitan banatuta daude, eta Euskadin azken 20 urteetan egindako trenbide lan enblematikoenetako batzuk erakusten dituzte.
Mugikortasun Jasangarriaren Sailetik gogorarazi dutenez, Eusko Legebiltzarrak aho batez onartu zuen 2004an Euskal Trenbide Sarea-Red Ferroviaria Vasca Legea. Urte horretan bertan, lehen fasean, ETS eratu zen, Metro Bilbaorako ingeniaritza (Imebisa) zaharraren ekipoan, egituran eta egitekoetan oinarrituta.