UC San Franciscok (Estatu Batuak) zuzendutako ikerketa berri baten arabera, pazienteei gripearen aurkako txertoa hartzeko eskatzea eta bideo erabilgarriekin eta mezu inprimatuekin konbinatzea nahikoa da larrialdi-departamentuak bisitatzen dituzten asko txertoa hartzeko konbentzitzeko. Lana 'NEJM Evidence' -en argitaratzen da. Ikertzaileek txertoaren % 32ko onarpena aurkitu zieten gripearen aurkako txertoa jartzeko interesa zuten pazienteei, eta arreta medikoaren hornitzaileei informazioa emango zietela esan zieten. % 41eko erantzuna ikusi zuten gripearen aurkako txertoa jasotzeari buruz galdetu zitzaien eta liburuxka bat jaso zuten, antzeko jatorri etnikoa zuen mediku baten hiru minutuko bideo bat ikusi zuten txertoari buruz hitz egiten eta txertoaren onurei buruzko informazioa eman zitzaien.

Ikertzaileek diotenez, ikuspegi sistematiko horren ondorioz pertsona gehiagok jaso ditzakete txertoak, batez ere lehen mailako osasun-arreta larrialdi-departamentuetan jasotzen dutenek.

Ikerketaren ikertzaileek influenzaren aurkako txertoari buruzko mezuak sortu zituzten, bideo labur bat, liburuxka bat eta arreta medikoaren hornitzailearen galdera idatzi bat barne: "Prest egongo zinateke gripearen aurkako txertoa onartzeko?" - eta bere eraginkortasuna ebaluatu zuen ia 800 pazienteren artean bost hiritan: San Francisco, Houston, Filadelfia, Seattle eta Durham, Ipar Carolina. Batez besteko adina 46 urtekoa izan zen. Saiakuntzan parte hartu zutenen erdiak baino gehiago beltzak edo latinoak ziren, % 16k ez zuten aseguru medikorik, ia herenek ez zuten lehen mailako arretarik eta % 9k ez zuten etxerik edo oso etxebizitza desegokietan bizi ziren. Ezaugarri demografiko horiek hiriko larrialdi-departamentuek askotan artatutako pazienteen populazioen antzekoak dira.