Gasteizko Udalak Aldatu txipa eta erosi hemen tokiko merkataritzari laguntzeko kanpaina indartuko du aste honetan, deskontu kupoien banaketarekin eta gazteei zuzendutako ihes-gela batekin.
Gasteizko Udaletik jakinarazi dutenez, kanpainaren bidez, Merkataritza Zerbitzuak herritarrak animatu nahi ditu "hiriarekin eta hurbileko merkataritzarekin berriz konektatzera" eta auzoko establezimenduetan erostearen balioa berriro ezagutzera, "esperientzia hurbila, gizatiarra eta jasangarria baita, hiriko bizitza eta ekonomia indartzen dituena".
Hiriko hiru merkatarik modu aktiboan laguntzen dute ekimenean, tokiko merkatariei aurpegia emanez: Amaia Sanchez, Pescados del Cantábrico saltokikoa; Elda Garcia, Óptica y Audición Ballester saltokikoa; Iñigo De Marcos, Txik Txak gizonezkoen arropa dendakoa.
"Haien istorioek Gasteizko saltoki txikien ezaugarri diren konpromisoa, hurbiltasuna eta arreta pertsonalizatua islatzen dituzte, eta kontsumitzaileekin emozionalki konektatzea bilatzen dute", adierazi du Maria Nanclares Ekonomia Sustapen, Enplegu, Merkataritza eta Turismoko zinegotziak.
Horrela, sentsibilizazio kanpainaz gain, Gasteizko Udalak bi dinamizazio ekintza egingo ditu, tokiko merkataritza herritarrengana hurbiltzeko eta hiriko merkataritza guneetan jarduera sortzeko.
KANPAINA
Hain zuzen, Erosketa kateatuak kanpainarekin, erosleek atxikitako hainbat saltokitan egin ditzakete erosketak, deskontu txartelen bidez. Horrela, bisita eta kontsumoa sustatzen dira aipatutako guneetako hainbat dendatan.
"Urriaren amaieran Badaiako merkataritza gunean gozatu ahal izan genuen, eta aste honetan Babesgabeen merkataritza gunean aktibatu dugu. Ez galdu aukera", adierazi du Nanclaresek.