Amaitu da Euskadi Bono Dendaren kanpainaren laugarren edizioa, bost milioi eurokoa. Oraingo honetan, jaulkitako 500.000 bonuetatik 480.000 inguru trukatu dira, eta, gainera, 5.200 saltoki baino gehiagok parte hartu duten saltokien atxikipenen errekorra ezarri da. Lurralde historikoen arabera, Arabak 67.000 bonu trukatu ditu, Gipuzkoak 164.000 eta Bizkaiak 248.000. Bonuen banaketa lurralde bakoitzeko biztanleen artean proportzionala izan da.

Laugarren edizio honekin, dagoeneko 28 milioi euro bideratu dira ekimen honetara Euskadiko tokiko merkataritzan kontsumoa sustatzeko. Lau edizioetan 2.8 milioi bonu jaulki dira, gehienak Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak ekarritakoak. Bonuaren lau kanpainek 84 milioi euroko salmentak eragin dituzte.

Azaroaren 8an hasi zen kontsumoa sustatzeko kanpaina, eta Eusko Jaurlaritzak 5 milioi euroko ekarpena egin zuen. Sailak eta merkataritza-elkarteek positiboki baloratu dute "Euskadi Bono Denda" programaren eragina. Ekintza horrek sektorea suspertzeko balio izan du merkataritza-ziurgabetasunen erdian, hala nola pandemia, inflazioa eta nazioarteko krisiak.

Edizioak harrera bikaina izan du herritarren artean, saltokien parte-hartze nabarmena, eta, gainera, beste erakunde eta udalerri batzuek ere parte hartzeko aukera izan dute. Edizio honetan, Portugalete, Ondarroa, Derio, Hondarribia, Arrasate, Urretxu, Zumarraga, Oiartzun, Eskoriatza eta Bergara bezalako udal berriak gehitu ziren, zeinek bere zonaldean bonoak ekarri zituzten, Eusko Jaurlaritzak erabilitakoekin bat eginez.

Bonuen programak Euskadiko tokiko merkataritzarenganako erakarpena eta dinamizazioa sortzeko duen gaitasuna nabarmendu da programaren ezaugarri garrantzitsuenetako bat bezala. Ekimenak herritarren errekonozimendua lortu du, erosketak bultzatuz, eta horrek esan nahi du tokiko merkataritzak gizarte-antolamenduan duen zeregin