Eroski Taldeak 66,3 milioi euroko emaitza positiboa du izan du 2024. urteko hirugarren hiruhilekoan, hasiera batean espero zuena hobetuz, nahiz eta iazko aldi berean baino 38,7 milioi gutxiago izan.
Eroskik jakinarazi duenez, 2024ko ekitaldiko hirugarren hiruhilekoko kontuak itxi ditu, otsailaren 1etik urriaren 31ra bitartekoak, eta salmentetan "igoera sendoa" erakutsi du, "erronkaz betetako testuinguruan egonik ere".
Ekitaldiko lehen bederatzi hilabeteetan, Eroski Taldearen fakturazioak "hazkundearen xendari jarraitu dio". Hala, jardueraren bolumenean salmenta gordinak 4.367 milioi eurokoak izan dira, eta horrek esan nahi du %2,4 handitu direla aurreko ekitaldiko epe berarekin alderatuta.
Elikagaien arloko salmenta gordinetan 4.149 milioi euro lortu ditu, iaz baino %3,1 gehiago. Bilakaera horretan, harrera ona izan dute taldeak 2021etik "prezioei eusteko eta hori sustatzeko egin dituen eginahalek". Alde horretatik, "indar handia" jarri du eragin hori txikitzeko, 2024ko lehen sei hilabeteetan 33 milioi eurora ere igo baita.
Taldearen emaitza positiboa 66,3 milioi eurokoa izan da, eta konpainiak hasiera batean espero zuena hobetu du. Kopuruak, iazkoa baino 38,7 milioi txikiagoa denak, funtsean erakusten du prezioen lehiakortasuna hobetu dela eta 2023an epe berean izandako ezohiko emaitza baino txikiagoa izan dela.
Eroskiko zuzendari nagusi Rosa Carabelek adierazi duenez, "urtearen lehen bederatzi hilabeteetan salmenta gordinen hazkundea sendotu dugu, 2023ko epe berean baino %3,1 handiagoa izan baita. Igoera hori neurri handian gure prezio politika berriak bultzatu du, eginahal nabaria egin baitugu kontsumitzaileei arnasa emateko".
Horren adibide garbi bezala, 33 milioi eurotik gorako aurrezkia bildu izana nabarmendu du: "Aurrezki hori urteko aurreneko sei hilabeteetan sorrarazi dugu bere erosketak Eroskin egitea aukeratzen dutenen mesedetan".
Era berean, iragarri du Eguberri garaian 22 milioi euro inbertituko dituztela promozio berezietan. Horrela, 'Gabonetak eskaintza handia' kanpainak deskontuak ekarriko ditu 100 produktu izarretan baino gehiagotan. "Eginahal horrek modua emango du prezioan dugun lehiakortasuna eta erakargarritasun komertziala indartzeko", gaineratu du.