Bideojokoen ikerketek sektorean sendotzea lortu dute; izan ere, industriako enpresen % 65ek baino gehiagok bost eta 10 urte arteko antzinatasuna dute, eta horrek adierazten du bideojokoen garatzaileak eta banatzaileak indartu egiten direla Espainian, kontuan hartuta sektore horretan enpresa gazteak direla nagusi.

Bideojokoaren garapen espainiarraren 2022 liburu zuria ostegun honetan aurkeztu da ICEXen egoitzan. Bertan izan dira Hector Gómez Industria, Merkataritza eta Turismo ministroa eta Víctor Francos Kultura eta Kirol idazkari nagusia, besteak beste. Ekitaldian, sektorearen "etengabeko hazkundea" nabarmendu da, eta horrek negozio-aukera handiak ematen dituela aipatu dute. Ildo horretan, gaur egun Espainiako bideojokoei eskainitakoak 760 estudio ditu jardunean, eta horietatik 445 enpresa gisa eratuta daude.

"Horrek erakusten du sektorea sendotu egin dela; izan ere, erakunde horien artean, ehuneko 65ek bost urteko edo gehiagoko antzinatasuna dute. % 23k hamarkada bat baino gehiago darama bideojokoen industrian parte hartzen, eta % 12k, berriz, azken bi urteetan jarduera hasi duten ikasketak dira", azaldu dute aste honetako ekitaldian.

Hala, eta ildo horretatik jarraituz, nabarmentzekoa da emakume profesionalek sektorean duten partaidetza Europako batez bestekoaren gainetik dagoela ( % 22). Izan ere, emakumeak ikasketetako plantillen % 24,3 dira. Hala ere, puntu bakarra igo da aurreko urteko datuekin alderatuta, aipatutako ekitaldian eman zuten datu guztien arabera.