16 eta 24 urte bitarteko gazteen ia % 40k pornografiako edukiak kontsumitzen ditu Interneten maila nazionalean, GfK DAMek argitaratutako Z Belaunaldiko kontsumo digitalaren erradiografia izeneko azterlan baten arabera.

Gainera, ikerketaren arabera, hiru milioi erabiltzailek baino gehiagok (gazteen % 72k) kontsumitzen dituzte gaming edukiak (bideojokoak). Bigarren jarduera da, eta helduentzako webguneen atzetik dago. Tradizionalki, gaming inguruneak gehienbat gizonezkoen kontsumoarekin lotzen ziren arren, gaur egun, erabiltzaileen % 51 gizonak dira eta % 49 emakumeak.

"Espainiako gazteei buruzko alderdi oso interesgarriak ikusten ditugu, hala nola gamingaren bilakaera ia parekideak diren kontsumo-posizioetara", adierazi du David Sanchez GfK DAMeko Digital Solutions-eko zuzendariak.

Bestalde, txostenaren egileek "positiboki" nabarmendu dute apustu-guneak gutxiago erabiltzen direla, eta Z da mota horretako jardueretan gutxien sartzen den belaunaldia. Zehazki, gazteen kontsumoari eta kidetasunari dagokienez, azken postuan daude, egunero 87.900 erabiltzaile eta % 13ko estaldurarekin.

Sare sozialei dagokienez, Z Belaunaldiko gazteak oso aktiboak dira, txostenaren arabera. Jarduera hori bigarren tokian dago hileko erabiltzaile bakarrei dagokienez, 4,3 milioi baino gehiago ditu, eta lineako informazio-baliabideek baino ez dute gainditzen, %95eko estaldurarekin.

Datu horien arabera, gazteek Tik Tok aukeratzen dute nagusiki, eta Facebook eta Instagram, berriz, beste aukera batzuen artean. Mezularitza-zerbitzuei dagokienez, WhatsApp-ek %84ko estaldura du, eta bideo-edukiei dagokienez, YouTube-k %89a.