Turismoen eta lur orotako ibilgailuen merkatuak positiboan amaitu du hirugarren hilabetea aurten, eta lehen hiruhilekoa % 44,5eko igoerarekin itxi du, 237.563 unitaterekin salduta. Merkatuari dagokionez, martxoan 99.524 unitate metatu ziren, aurreko urteko hil berean baino % 66,1 gehiago. Igoera hori, batez ere, kate logistikoaren hobekuntzagatik eta ibilgailuen ekoizpenagatik gertatu da. Era berean, azken martxoan eskaera metatuen poltsa bat atera da, eta horrek salmenta-bolumena handitu du, batez ere alokatzaileen eta enpresen kanalean. Nolanahi ere, martxoan hobera egin duen arren, merkatuak pandemiaren aurreko zifrak (2019an) baino % 19 txikiagoa izaten jarraitzen du, Anfac, Faconauto eta Ganv-ek egindako txosten baten arabera.
Martxoan saldutako autoen batez besteko co2-emisioak orduko 119,8 gramo CO2 dira, 2022ko hilabete berean saldutako auto berrien batez bestekoa baino % 0,28 gutxiago. 2023an, 119,1 gramo CO2 isuri ziren egindako kilometro bakoitzeko, aurreko urteko epe berean baino % 0,34 gutxiago. Ildo beretik, Kanalen bidezko matrikulazioak hobetu egin dira horietako bakoitzean, aurreko urteko martxoarekin alderatuta. Hobekuntza nagusiak enpresen kanalean ( % 44,8 eta 38.656 saldutako unitateekin) eta rent-a-car-en (24.807 salmentekin % 269,4 hazi da) erregistratu dira, azken hilabetean merkatuaren hazkundea neurri handi batean bultzatuz. Era berean, partikularrei zuzendutako salmentak % 36 hazi dira martxoan 36.061 matrikulatu arte.
Merkataritza-ibilgailu arinen matrikulazioak 13.434 dira hirugarren hilabetean, hau da, % 39,4ko hazkundea iazkoaren aldean. Lehenengo hiruhilekoaren itxieran 34.163 salmenta metatu ziren, % 31,2ko gehikuntzarekin. Kanal bidezko salmentei dagokienez, autonomoentzako salmentek soilik izan dute beherakada aurreko urtearen aldean, % 5,6ko eta 2.110 unitateko atzerakadarekin. Bestalde, enpresetarako eta alokatzaileetarako matrikulazioak nabarmen igo dira, % 56,9 eta % 35,2, hurrenez hurren.