Adimen artifiziala sektore asko eraldatzen aritu da azken urteotan, eta turismoa ez da salbuespena. Turismo-sektorearen eraginkortasuna, pertsonalizazioa eta errentagarritasuna hobetzeko erabiltzen ari dira adimen artifiziala, eta horrek aldatu egiten du turismoko profesionalek bezeroei zerbitzuak eskaintzeko modua.
WAM Globalen ikerketa baten arabera, IAk 400.000 milioi dolar (365.442 milioi euro) injekta diezazkioke bidaia-industriari. Gainera, Chain4Travelen arabera, turismo arloko blockchain merkatu globala 13.400 milioira (12.242 milioi euro) iritsiko da 2027rako.
"Adimen artifizialak askoz errazago bidaiatzea ahalbidetuko du"
"Adimen artifizialak askoz errazago bidaiatzea ahalbidetuko du, helmugan esperientzia maximizatzea ahalbidetuz, logistikaren konplexutasunetan hainbeste kezkatu behar izan gabe", ziurtatu du Xavier García TTCko Cluster Managerrak.
Adimen artifizialak helmugan esperientzia maximizatzea ahalbidetuko du, bidaiaren logistikaren konplexutasunez arduratu beharrik gabe. Horrela, Garciak aitortu du lan tradizional batzuk egokitu egin beharko direla, baina sektoreak, oro har, teknifikazio aurreratuagoa izango duela. Bereziki, datuen kudeaketa eta erabilera nabarmentzen dira eraldaketarako eremu kritiko gisa.
"Adimen artifiziala asko eraldatzen ari da sektorea barrutik, eta datuen kudeaketan oso gai handia jorratu behar da pribatutasunari, erabiltzaileen baimenei eta informazio sentikorra biltzeari eta biltegiratzeari dagokienez", ondorioztatu dute ikertzaileek aipatutako txostenean.