Mercadona konpainiak 150 milioi euro bideratu ditu bere saltokietan produktuen prezioak jaisteko, tartean Euskal Autonomia Erkidegoan (EAE) dituen 31 establezimenduetan. Ekintza horri esker, bezeroak "urtean 150 euro arteko aurrezpena jasoko du erosketa saskian", supermerkatu kateak zenbatetsi duenez.

Enpresa espainiarrak prentsa ohar bidez jakinarazi duenez, bere produktu sortaren prezioak jaitsi ditu berriro, eta aurten dagoeneko 1.000tik gora produkturen salneurriak murriztu ditu 2024an.

"Egunero Mercadonan konfiantza duten etxeentzat beharrezkoa den ahalegin horrek kalitate handiko menu-orga bat eskaintzen laguntzen du, merkatuko ahalik eta preziorik onenean", adierazi du enpresak.

Horrela, prezioa jaitsi dien produktuen artean arraina, ogia, pasta eta oliba olioa nabarmentzen dira; hain zuzen, olioaren salneurria %14 beheratu du batez beste.

Mercadonako Erosketa eta Preskripzio saileko prezio estrategiaren zuzendari Jose Manuel Burguerak goraipatu egin du "Erosketa saila eta hornitzaile eta hornitzaile espezialistak egiten ari diren lana kostu prezioen jaitsierak publikoarekiko salmenta preziora eramateko, bezeroak ahalik eta lasterren etekina atera dezan".

Era berean, ziurtatu du du jaitsiera horiek ez liratekeela posible izango "104.000 langileak eta 3.000 hornitzaileak produktibitatean, errentagarritasunean eta kudeaketan egiten ari diren ahaleginik gabe, horrela bakarrik jasangarri egiten baita kate osoarentzat prezioak jaitsi ahal izatea kalitatea ukitu gabe".

Mercadonatik ziurtatu dute muntaketa katea indartzen jarraituko dutela, "merkatuko aukerak detektatzeko, lankidetzan aritzen den hornitzaile eta interhornitzaile espezialistekin batera".